Birsta

Vakade upp ganska utvilad. Har haft många konstiga drömmar om att jag besöker en massa platser världen över. Ställen jag aldrig har varit på utan skaffat mig en egen bild av hur de ser ut :P Jag har iaf besökt birsta idag. Skulle kolla efter julklappar, men utan resultat. Shiiit de e lika svårt varje gång och när man frågar folk vad dom önskar sig så vet dom ju aldrig. Jag önskar mig en telefon. Va in på Mediamark för jag ville beställa en Iphone som jag kan ha i Barcelona men alla är låsta i minst ett år och de suger ju verkligen. Köpa en i Spanien är ju ett allternativ men då blir inte menyn och instruktionerna på svenska :( Fattar inte att de ska vara så svårt att kunna köpa en olåst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0