Dom ville ha mig

Då va de klart. Mitt nya jobb betalar för min resa ner till Malmö :D Bokade flygbiljetten idag. Skönt att få provflyga lite innan den stora resan går av ;) Vaknade upp hos min mamma imorse. Frågade om jag inte kunde få låna hennes bil om hon nu skulle hänga med hennes kille? Mycket funderan och tveksamheter, meeen hon sa JA! :D Helt inställd på att bara åka kollektivt va de faktiskt skönt att ta bilen idag (blåser som satan) Sitter hos pappan nu o väntar på att jag o Fredrico ska på gymmet innan de blir myskväll ;)

Kommentarer
Postat av: sanna liljedahl

Ofta, du har ju en blogg. Trodde du var oseriös ;)

2011-12-01 @ 16:57:15
URL: http://salii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0