Hej då :'(

Så kom de, imorgon sitter du på flyget. Jag är glad för din skull, men jag skulle hellre ha haft dig här med mig. Som vi sa: De va inte meningen. Kommer längta efter dig varje dag när du är borta. Missade iaf lucia idag. De enda jag fick se va det som va på nyhetsmorgon i morse. Kom typ hem vid 8, la mig o sov till 2. Mörkt när man går ifrån jobbet och mörkt när man vaknar upp igen. Shiiit inte konstigt att man längtar bort. Va och fikade med Vera på Waynes en snabbis på stan innan jag gick och köpte en skjorta och bytte skor. Fan man vill ju vara fin på fredag :D hade inte min mobil (med min kamera) strejkat hade jag kanske fixat en bild ;) Middag nu, luktar RIKTIGT jävla gott!!! Träffa Fredde o se hur de går för han med bilen och sen iväg på jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0