Inte riktigt som jag hade tänkt mig

Hmm... Vart gick allt fel? Jag och Elin skulle ut till Potters och festa med Daniel och Marlené. Det blev inte riktigt så. Jag ska inte gå in på deteljer, men jag kände som de verkligen va fel tidpungt för mig o Elin att vara där. Iaf kom räddningen när Max kom och hämtade oss <3. Körde in till stan och droppade av oss på Skeppet. Där satt Sanne o Frida, så vi styrde ihop oss med dom och fortsatte kvällen, både på 3 olika fester och 2 olika krogbesök, där fritte gav upp efter första festen (typiskt 90-talister) Krogen va inte idealet när de då är trångt och massa fulla människor så vi tyckte att milkshake på Big boy va bättre :D Tack så mycket för en kväll vi aldrig kommer att glömma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0