lugn dag

Vaknade upp tidigt imorse med att en förvirrad människa ringde o väckte mig. 2 ggr :O Shiiit jag som skulle ha sovmorgon. Slaggade över hos Fredde igår, sover som en prins där :D Vi tog oss upp, gjorde oss i ordning och begav oss mot Portalen. Fredrik kör ju så såklart blir de ställ i varje kurva. Jag bara njuter av åkturen. Inne på Portalen står Hanna och välkommnar oss, och Raimo. Yoooooo! :D Snackar lite skit där innan jag beger mig in på stan, måste hitta en vårjacka och åka i. Jag pratade med Linnea och Jens idag. Jag har hört både +17 och +22 av dom. (Tror att Jens överdriver lite) men ändå :P De funkar i vilket fall. Nu tänkte jag stanna här hos min mamma tills på lördag. Få se hur de blir som, vi verkar inte kunna komma överns :S Kanske om jag visar att jag menar allvar med allt genom att "rymma hemifrån" till Härnösand igen så kanske de blir bättre :P Älskar att åka kollektivt, förutom idag. Sveriges sämsta buss & Busschaffis!!!








Kämpa på Elin!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0