Nattmat



Gud va hungrig jag blev. Vilken tur att de stod en bit tårta kvar! :D Fy fan va gott. Hade käkat julmat med Anki och pappa så jag va så jävla mätt, och fått julklappar ;) Fick en till resväska. Nu har jag äntligen 2 st. (fixar bild sen) Allt jag behöver nu när jag ska ut och resa. Fick även en box med 4 st cd-skivor där jag ska lära mig spanska av syrran, en snabbguide över Barcelona och solskyddsfaktor. Fan man kan nog inte vara mer för berädd än vad jag är. Blåser ut av helvete gör de här också. SMHI har lagt ut en klass 2 varning och de står i tidningen att ingen bör vara ute under hela måndagsmorgonen. Shiitt! Tänk att det är bara 10 dagar kvar nu tills jag åker :D Slippa denna såkallade jävla vinter. Tack för ikväll Elin, alltid lika kul att hänga med dig.



Tck Emelie :) Ska träna som fan imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0