Välkommen till 2012

Kände bara att jag behövde en. Va runt på 5 olika affärer och försökte köpa en, men helt omöjligt. En Iphone som inte är låst ska tydligen inte gå att få tag i? Inte ens blocket har en :O Till slut hittade jag Apples hemsida och efter mycket om o men så gick det :D Nu är de bara att vänta på att den ska dyka ner i brevlådan. Ringde idag till Apple för att verkligen få bekräftat att den va påväg och då svarade en trevlig kille med namn Daniel. Allt va lugnt. Jag berättade för honom att de va viktigt att den kom innan nyår för jag skulle lämna landet då. Jaha? Svarade Daniel, vart ska du flytta då? Barcelona svarade jag stöddigt ;) Gissa vem som bor och jobbar där då? :P Haha! Jo han. Haha! Världen är nog inte så stor ändå. De visade sig att han hade bott där i 2½ år. Jag frågade då om vi inte kunde ses när jag kom ner och den idén va han på. Så inte nog med att jag ska få en telefen, fixade dessutom en ny FB-vän idag :D
Iphone 4S 32 gb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0