Milan - Barcelona 2-3

Underbar dag på jobbet. Känner mig verkligen hemma där trots jag nyss har börjat där. Dom ä så gulliga :)
Styrde mig sedan ner på gymmet med Fredde o växte innan de va tid för bio med fortsättning ;)
Lovade mig själv att aldrig mer gå på härnösandsbion förut.
Jag och min dåvarande flickvän skulle gå o se Fast five. Jag hade varit in där tidigare och bokat biljetterna, men inte betala dom. Han (vi kallar han Åke) gav mig ett bokningsnr o sa att jag va tvungen att vara där 15 innan start, annars såldes biljetterna ut. Absolut svarade jag o gick vidare. Dagen kom då premiären va, och vi gick dit så vi va där 30 min innan. Det är en kö på 15 meter, med 4 led. Shiiit! 20:45 började filmen och när vi kom fram till kassan va kl 20:43. -Jag hade bokat sa jag. -Ja då ska man vara här 15 min innan pep nån liten brud ifrån kassan. haha! -Ja hade du varit lite snabbare med kön så hade jag varit här då också svarade jag. Så klart blev de jidder med den övriga personalen, b.la Åke. Jag fick tillslut mina platser och Åke informerade mig att allt skulle vara så mycket lättare om man betalde direkt när man bokade biljetterna. (vilket han inte sa då jag bokade) -Ja absolut kan jag göra de svarade jag. Jag bokade faktiskt nya biljetter till Pirates som hade premiär två veckor efter och då när jag betalade dom på plats fick jag komma när jag ville. Två veckor senare går vi då dit igen. 15 min innan med typ lika lång kö. Jag smet förbi kön, ner till Åke o visade biljetterna, vi fick gå före :D Väl påväg in i salongen säger min flickvän - Jag vill ha cola o popcorn. -Ja men de fixar vi :) Går tillbaka till biljettkassan och frågar om vi kan få beställa de. -DÄR BORTA BÖRJAR KÖN säger Åkes kompis som jobbar där. -Say what? menar du att jag ska ställa mig i den jävla kön för lite popcorn när jag har förbokat? -Ja de va lika för alla.
Hade de inte varit så mycket vittnen hade man ju strypt den idioten då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0