Mitt nya jobb

Nån ringer mig idag o säger att man ska infinna mig på huvudkontoret den 16/12 för att träffa styrelsen och mina chefer. Hon låter ganska söt på rösten, men min pappa har lärt mig att de inte alltid stämmer ;) Jaha tänkte jag, men de ska man väll kunna ordna :) Visst betalar ni resan frågar jag? Det va dom mindre sugen på. Berättade då för henne att jag hade sålt allt jag hade och skulle flytta ner dit o verkligen inte va berädd att betala resa till Malmö tur o retur. Vill dom träffa mig så tycker ju jag att dom ska stå för de kalaset? Känns som jag lika gärna kan träffa cheferna i Barcelona. Hon skulle se vad hon kunde göra och återkomma. Och jag lär inte ska ha nå sunkig tågbiljett utan här snackar vi flyg (Klass 1) såklart!! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0