Äntligen hemma

Shiiit vilken dag!! Skulle vara i Malmö idag kl 12 på jobbmöte. Började redan när jag kom ner på Midlanda. Killen hade ju fixat med sig 2 st jointar så man skulle klara sig. Rökte en innan jag gick och checkade in mig. När jag väl står där börjar folk ta av sig jackorna o hålla på. Va fan är detta tänkte jag? Frågade gubben bakom mig, han sa att de va en helt vanlig säkerhetskontroll. OMG! Och här står jag med en joint? Kan inte beskriva alla tankar som gick igenom mitt huvud. Hur de gick till förstår jag inte men jag kom iaf igenom. Sätter sig på planet och de börjar röra på sig. Fan vilken G-kraft, inte lika bra som på hojjen men har man inte flygit förut så känns den skapligt skönt. Lock för öronen fick man oxå. Sån jävla huvudvärk jag fick när jag kom till Malmö. Oh vilken stad :D Helvete vad fint det va där nere. Oh vad trevlig alla människor va där. Inte bara på jobbet, utan även på stan när jag såklart frågade alla om vägbeskrivning. Synd bara att ingen där kan prata riktig svenska :P Gick igenom allt vad jobbet innehöll, vad vi skulle göra, möjlighet till boende o.s.v Sen en likadan resa hem igen. Fy fan vilken kung dag. Så mycket nya, trevliga människor jag har lärt känna, och de bästa av allt är att dom ska med till Barcelona. :D Vill tacka Ulrika, Charlotte och alla dom andra som jobbar där för den bästa dagen jag har haft på länge. Hoppas jag blir nerbjuden igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0