Darin = Alexis

Efter typ 2 månader på blocket så är äntligen min bräda såld. Skönt! Varför ska den ligga o samla damm? :P Åkte en tur upp till Kramfors idag med Elin och visade henne mitt rum hos mamma :) passade även på att ta med mig min väska och en säck med kläder. Vet nån som åker på att packa imorgon. Va ner på byn idag och inhandlade raketer till nyår. Vi gick ihop ett gäng och köpte en lite större pjäs. (förutom Darin) Han tyckte inte de behövdes för han hade skjutit raketer så många gånger redan. Man kunde ju lika gärna kolla på alla andra. Men tänk om alla skulle resonera som han? tänk om ingen skulle köpa nå raketer, svara mig då Darin. Hur skulle himlen se ut då på nyårsafton?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0