Julafton

Dan före toppar dan. Nej de heter Ankis födelsedag! Den firades hemma hos dom med god mat, trevligt sällskap och en turnering i Uno :P Hoppas du hade en bra födelsedag och att du är nöjd över din presenter. Sent blev de ju såklart och jag skulle åka upp till Kramfors dagen efter och fira jul med min mamma innan de va dax för att "jobba" Jag hade tagit på mig extrajobb åt några nära o kära, jag skulle vara tomte :P
Tror fan att jag lyckades bra :) Alla barn fick paket och va glada, jag fick massa kramar ;) Nu sitter jag på jobbet och ska jobba natt. förstår inte riktigt hur jag ska kunna hålla mig vaken, men de visar sig. God jul på er alla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0