Skvaller

Vi åkte ner på stan idag, jag, Fredde och Elin. Även Raimo kom förbi. Vi sitter och pratar om helgen händelser, då Elin upptäcker att de är en ensam man som sitter och kollar på oss och skrattar, när vi skrattar :P Sen ska jag berätta min dag i Malmö. Jag börjar berätta och känner hur en okänd man sitter och stirrar ut mig typ 2m ifrån. Jag kan inte göra mer än att stirra tillbaka. Då vänder han blicken åt nå helt annat håll. Nä säger jag, vi fortsätter den här historien senare för jag kände mig inte bekväm att prata om mitt privatliv inför honom och den andra tönten som jobbade på fiket(som stod och låtsades läsa tidningen) Då helt plötsligt går dom båda därifrån bara :O Har nu hittat skvallrets källa!! Jag vet vart de startar nu och jag vet vilka idioter det är som gör att sådna som jag får stå och försvara mig på löjliga påhopp, som dom har missuppfattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0