Anders Aggeryd

Sitter med min far och får höra dom mest fantastiska historier om allt han har varit med om. Han visar mig gamla brev som hans farfar har skrivit och berättar historier om hur de va på tiden då Östamans fanns. ( Min farmor och farfars affär) Gud jag får typ kramp, så mycket skrattar jag. Men de vänder fort. Han sa kanske lite för mycket saker än vad han borde ha sagt. ( Han hade förmodligen druckit lite för mycket ) Meen ändå, då säger ju folk vad dom verkligen tycker och tänker. Han frågade tidigare om jag ville äta nyårs middag med dom och javisst, de vore så jävla roligt att vara hela familjen samlad, äta god mat och bara må innan jag åker. Tyvär hade jag tidigare planer med min vänner, att jag skulle vara med dom så jag fick tacka nej. Men även, om jag inte hade haft nå planer så hade jag definitivt inte spenderat min nyår med min far. Han har berättat för mig hur han igentligen tycker och tänker ikväll. Jag ser likheter på mig själv, men de är igentligen inte så många när man tänker efter. En sak lovar jag dig iaf min vän. Jag kommer aldrig till Sverige för att hälsa på DIG igen, pappa. Eller är du verkligen de? De tog mig bara lite längre att förstå hur de verkligen stod till........

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle du aldrig åka tillbaka till sverige för att hälsa på din pappa?!

2012-01-02 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0