Fredag kväll (i Kramfors)

Sover hos min mamma inatt. De blir inte smärtfritt. Gick lös på henne igår, hon förstår ju inte! Jag trodde jag skulle kunna bo här den sista tiden innan jag skulle flytta, men de e jävligt svårt. Ställde hit min säng, samt 5 st sopsäckar med kläder. Dom viktigaste kläderna har jag i väskor hos pappa, men här hemma bad jag om en garderob o hänga in lite kläder i som jag skulle spara här. Icke!! Fullt överallt av gamla, riktigt gamla kläder hon inte använder. Kanske skulle ta o rensa ur här morsan? Varför de? svarade hon förvånad. Haha! Ja jag kanske skulle behöva en garderob? :P Oj vilket jävla liv de blev.......








Har julfest imorgon :D Lär ju bli kul som fan. Har införskaffat nått att läsa ifall kvällen blir lång.










Yooooo! oh du e berädd på att köra iaf till kl 8 B)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0