Solen

Kul att man kunde komma upp så pass tidigt idag så man fick se solen :) Det är något som får mig glad :D Sen har vi ju bara kylan, men den går de inte att göra så mycket åt. Det värsta lär ju vara att sätta sig i en iskall bil. Och ni tänker säkert att de är ju bara att använda motorvärmare, men är man ute och åker och julhandlar så är de inte lika lätt :P Jag va iaf ute och julhandlade lite idag med ELIN på Coop. Jag kommer ihåg speciellt att hon skulle ha ströbröd. Ja sa jag inte fan har man de vid osten iaf :P
Sedan va de dax o klä granen. Den lyckliga lotten föll på mig och min lillasyster i år och jag tycker fan vi gjorde de bra! Grymt jobbat syster! <3
Julstjärnan made by: ME :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0